maanantai 27. huhtikuuta 2015

pihtari

Musta on tullu kyllä erittäin pihi sekä tarkka rahojen suhteen. Tietyt asiat vuosien varrella on vieny mut tähän pisteeseen, että mietin aina kahdesti tarvitsenko jotain kyseistä asiaa ennen kuin ostan. Toki on hetkiä kun kävelen kauppaan ja päätän, että tänään ostan itselleni jotain kivaa, makso mitä makso. Ja ei se ole keltään muulta kun itseltä pois, jos joskus vähän tuhlailee turhuuksiin. Tätä piirrettä onneksi olen itsessäni saanut karsittua pois. Harrastan nykyään enemmin halpahalleja ja itsetehtyjä asioita, kuin juoksisin merkin perässä dollarin kuvat silmissä. Kuitenkin alekorit on kuumin juttu mun elämässä tällä hetkellä. En muista millon viimeks olisin mitään ostanu normaali hintasena ja aina oon silti ollu tyytyväinen.



Innostuin muutama päivä sitten tekemään rosee kukkasia ja päädyinkin väsäämään niistä korvakoruja. Materiaalit oli halpoja ja idea on ihan ylikiva paketteihin ystäville sekä itselle. Koulussa on siis muutakin hyötyä kuin ammattiin tähtääminen, siellä oppii tekemään kaikkea kivaa itselle. Oon monesti kävelly jossain kaupassa vain kierrellen ja nähny jotain kivaa, aina ensin oon miettiny et mitenköhän saisin tollasen tehtyä itte.. Kuullostaa ehkä vähän turhalta, mut mä säästän siinä paljon. Saan tekemistä itelleni sekä taas rahaa jäi säästöön.



Kierrettiin tänäänn Jennin kanssa vaihteeksi kaikki Haminan kirpparit ja mulla oli missio, että jos kivan neulepaidan löydän alle vitosella niin ostan ja thadaa sieltähän se löytyikin ja erittäin halvalla nimittäin vain 2 euroa oli tuon hinta. Välillä se oikein ärsyttää, että ihmiset menevät kirpputorille myymään vaatteita ihan ylihinnoiteltuina, mun mielestä kirpparilla pitää olla kirppari hinnat. Ei sellaiset, jotka vastaavat suoraan uutena ostetun hintaa.


Viimeisimpänä, muttei vähäisimpänä kahdet ihanat tennarit jotka tuntuu niin hyvältä jalassa että ne jalassa voisi vaikka nukkua. Päätettiin viikonloppuna tuhlata aikaa ja mennä rajamarketissa ihan vaan pistäytymään. Oon pitkään miettiny et pistäis ostaa uudet tennarit, mut aina kaikki kivat on yli budjetin joten ne on jääny ostamatta. Nyt tapahtui ihan superlöyty kun ylläolevat tennarit olivat 4 e pari!!!!!!!!!!!! Ah mitä luksusta. Tänään uudet söpöt popot jalassa oliki kiva talsia kouluun esittelemään huippu edullista löytöä muille. Rajamarketti tais tänään saada muutaman tennariasiakkaan lisää ;)


Ja kukkaro taas kiitti näistä halvoista valinnoista, joten itekki jaksaa hymyillä :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti