tiistai 24. helmikuuta 2015

ärrimurri

Nää on niitä päiviä, kun aamulla herätessä tietää jo että päivän mittaan kaikki asiat vituttaa koko ajan vaan entistä enemmän. Eilinen on hyvä esimerkki just tälläisestä päivästä. Aamu alko jo kiroilulla ja hirveellä ajatusmyrskyllä. Sitä jatku koko päivän ja olo paheni vaan iltaa kohti.. Oisko kellään hyviä vinkkejä siihen et miten pääsee tälläsestä ärsytyksestä eroon? Viivi jo ehdotti että pakkaan kimpsut ja kampsut ja pakenen tätä paikkaa hetkeks helsinkiin, jollain tapaa mua kiehtois se ajatus mut sitli se tuntuu tällä hetkellä jotenki niin kaukaiselta haaveelta nimittäin tällä ärsytys määrällä olisin varmaan ihan kauhee yökylä vieras :D Toisaalta voisin myös mennä mammaa kattoo, mutta vastahan Kiia oli täällä ja ne on koko ajan kaikki töissä ja muissa omissa menoissaa.  Mulla on loma ja kaikkien asioiden pitäis olla suhtkoht mallilaan,silti mua ketuttaa ihan vaa jo se että mun vaatteet oli aamulla väärässä paikassa ja sekin oli ihan omaa syytä.. Ja mikä parasta oon vaan eilisen ja tän päivän tehny koulu hommia, MIKÄ HITON LOMA?!?!? Mur mur mur. Voisin jatkaa tätä murinaa vaikka koko loppu viikon. Jos sitä sit vaikka ens viikolla ku koulu taas alkaa ja hirvee ressi pukkaa päälle jaksaa olla jotenki pirteempi, kai?  Oi koulu alkaisitpa pian taas, että saataisin asiat takasin päiväjärjestykseen ja pois tää kaikki turha aika olla kärttynen.
Pitää varmaan käpertyy peiton alle takasin ja tuijottaa koko päivä viaplaysta nashvilleä, jos se vaikka piristäis.  Ärrimurri kiittää ja kuittaa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti