lauantai 28. helmikuuta 2015

elämän aakkoset

A Aurinko, aurinkoa on näkynyt näin helmikuuhun nähden aivan liian vähän. Mä oon itse paljon paremmalla mielellä ja positiivisempi kun aurinko paistaa taivaalla.

B Banaani, mun tän hetkiseen ruokavalioon  ( kiitos hammassäryn ja hoitojen) kuuluu kaikki pehmeät ruuat ja banaania on tullut popsittua aivan liikaa että se alkaa tulla jo korvista ulos.

C Celsius, ihanaa kun kirpeät pakkaset ovat kadonneet taas kauas pois ja ulkona ei tarvitse enään niin paljon vaatteita.

D D-vitamiini, se on se joka aamunen pakko ottaa juttu plus tietty kaikki muut vitamiinit joita on tullu alkaa syömään. En mä tiedä onko niistä oikeesti mitään iloa, mutta jos on niin hyvä niin ei ne pahaksi ainakaan voi olla?

E Elämä. Tässä ja nyt. On turha kattoa taakse päin raskain sydämmin kun voi koittaa ottaa opikseen ja elää siten että ainakin tulevaisuudesta tulee parempi!

F FUCK OFF!! Tää mun tekis mieli sanoa monellekkin ihmiselle melkein viikottain.. Joo tiedän mulla on paskaasenne..

G Greyn anatomia.Se keskiviikko iltojen pelastus<3 Oon nähny kaikki jaksot ekasta tuottarista alkaen ja edelleen ohjelma jaksaa kiinnostaa.

H Hullu?! Oon ehkä käyttänyt tätä sanaa liikaa itsestäni, mutta enemmän siinä ironisessa mielessä. Se on ehkä helpompi sanoa olevansa pikkasen hullu kuin että sanoisi olevansa psyykkisesti sairas.

I Iskä<3 Mun isän kuolemasta tulee syksyllä jo 4 vuotta. Ei oo viikkoakaan ettenkö jotain iskästä muistaisi taikka muistelisi. On ollut hyviä sekä huonoja ajatuksia, mutta oon päättänyt pidättäytyä vain niissä hyvissä. Koska iskä on aina iskä teki se mitä vaan.

 Jäätelökesä, ai että mä nautin kesästä ja jäätelöstä ja kyseinen lauluki on suhteellisen jees!


K Kiroilu, tätä teen aivan liikaa. Haluisin sen pois minusta, mutta oon tainnu juurtua liikaa kirosanojen käyttöön.

L Laiskamato, sellanen musta alkaa taas kuoriutumaan, etenkin kotitöiden suhteen..

M Musiikki. Mä voin sanoo että mieltein elän musiikille. Oon ite ku kävelevä jukeboksi, joku sanoo jonku sanan niin saan siitä saman tien jonku biisin mieleen.. Joo tiedän, se on tosi rasittavaa.. Musiikki on myös elementti joka antaa voimaa sellaisiin hetkiin joihin sitä todellakin joskus kaipaa.

N Naisellisuus. Koen olevani aika naisellinen nainen, en tiiä oikeesti että oonko. Musta on vaan ihanaa kun saa laittautua nätiksi ja viime silaukseksi laittaa vielä huulipunan (PUNAISEN) kasvoja koristamaan. Jotenki musta tuntuu koulussa kun muut ovat suhteellisen paljon vanhempia eikä käytä aamuisin nähtävästi aikaansa itsensä ehostamiseen,että mua katsottaisiin oudosti kun itse ilmestyn paikalla melkein aina laittautuneena. Joskus enemmän joskus vähän vähemmän mutta laitettuna silti. Ei sillä kyllä kaikkien kanssa tullaan juttuun, vaikka erilaisia ollaankin. Mutta ehkä ne vielä joskus pääsee käsiksi mun ajatus maailmaan niin ehkeivät sitten ajattele omaa laittautumistani pinnallisena vaan ehkä enemmän tänä naisellisuutena.

O Oma koti. Pian pois mummin nurkista ja omaan kotiin. Kuukaus enään tätä yhteis eloa ja sit se on mun, ikioma koti koppi jossa voin tehä asiat just niin ku mä ite tykkään!!!! Okei joo ajatus pelottaa ihan törkeesti, mut on se kyl huippukivaa päästä vihdoin taas omilleen.

P Perhe. Mulle perheestä on tullu tärkeä voiman lähde. Arvostan todella paljon mun perhettä, kaikesta huolimatta. Enään en ajattele että käsite perheestä kattaa vain äidin, isän ja sisarukset. Mä koen osan mun ystävistä myös perheeksi ja mikä suurin niin osa sukulaisistakin on minulle kuin omaa perhettä. On se jännä miten käsitykset muuttuu.

Q Quote, oon aivan koukussa we heart it sovellukseen. Jotenki sieltä löytyy aina päivälle kuin päivälle aina joku sanonta joka saattaa pelastaa sen hetkiseltä huonolta fiilikseltä.

R Rakkaus, sekoittaa mun pään. Pelkkä sanan ajattelu saa mut välilllä voimaan tosi pahoin. Maailman hankalin asia myös sanoa, rakkaus... hohhoijjaa.

S Sisu. Mul tulee tästä karkista mieleen aina lapsuus ja mummola. Mummolla oli aina kun oltiin pieniä niin sisuja kotona ja aina kun oltiin tekemässä lähtöä kotiin niin pieni kysymys: " mummo saanko ottaa yhen sisun". Oi ihana lapsuus.

T Taija-Tätsy, ilman tätä henkilöä en olis enään tässä ja nyt. Tällä tätsylle oon huutanu ja raivonnu minkä oon ehtinyt ja samalla myös huomannu että sanoin mä mitä tahansa tein mä mitä tahansa, tätsy seisoo mun takana ja antaa niitä elämän ohjeita jos mä niitä kaipaan.

U Unelmat on tehty toteutettaviksi. Mulla on sekä isoja että pieniä unelmia. On sellaisia jotka oon laittanu olemaan niin isoja että ne pelottaa, mutta kuitenkin mahdollisia toteuttaa. Osa unelmista on sellasia aivan pienen pieniä ja ennen kaikkea sellaisia että ne on mahdollista saavuttaa lähitulevaisuudessa.

V Viriketoiminnan ohjaaja, tulevaisuudessa mä oon jotain tollasta. Ai että koulu ala taas pian<3

W Worst part is over, näin mä ajattelen.

Y ystävyys, niin ku oon jo yhen kokonaisen postauksen tähän aiheeseen käyttänyt niin tästä asiasta mulla on paljon hyvää sanottavaa. Mitä tulee perheeseen niin sama pätee ystävyydessä että vasta nyt pikku hiljaa on oppinut sanan todellisen merkityksen sekä sen arvostamisen

Ä Äiti. Mun ja äitin välit on vuosien saatossa menny vaan huonommaks ja huonommaks, mut mun totaali romahtamisen myötä myös äiti on joutunu kasvamaan äitinä olemisessa ja sitä myöten äitistä on tullu mulle niin tärkee etten osaa edes sanoin kuvailla. Mä jos joskus tuun enää sanomaan että mun äiti on paska, niin mua saa lyödä. Mun äiti on oikeesti ihan jees :)

Ö Öinen tähtitaivas. Täällä "maalla" mä oon päässy käsiks sellaseen asiaan ku kirkas tähtitaivas. Ai että mä tykkään, on se niin ihanaa olla ulkona ja kävellä ojaan samalla kun tuijottaa tuikkivia tähtiä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti